lørdag 16. april 2011

Hils på Helge

Endelig ble jeg ferdig med Helge! Jeg la merke til denne kjekkasen for en god stund tilbake, men så har han gått i glemmeboka. Nå hadde jeg en del restegarn i bomull som jeg ønsket å kvitte meg med, og da satte jeg igang med å hekle Helge. Jeg har ikke fått hengt han opp på veggen enda, han er ganske stor av seg og krever sin plass, så jeg må finne et passende sted først.






Helge består nesten bare av fastmasker og tar litt tid å hekle, men jammen blir resultatet morsomt, så jeg er allerede igang med Helges lillebror. Lillebror er tenkt som en leke til lillegutt når han blir interessert i noe annet enn å sove=)



Oppskriften på helge finner du på bloggen "Man ved aldrig helt, hvad bier tænker!" og den er helt gratis!

5 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Kjempe morsom elg! Den blir jo fin å henge på en vegg ett sted;)

Hilde N sa...

Hehe, så nusselig! Gleder meg til å hilse på Helge også når jeg titter innom neste gang. Du er så flink!!

Unknown sa...

Guri så flink du er. Hvordan i all verden får du tid til alt.....

SiljeVanilje sa...

Hei, tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!:)og får en herlig elg du har laget!Flott blogg, her skal det følges!:)
fortsatt god påske!

sida sa...

Hei!

jeg har tenkt å prøve meg på Helge, hvor stor sånn ca blir den? og hvilket garn og krok har du brukt?
Han er jo bare kanonfin! :o)