lørdag 11. juni 2011

Jordgubb og dammsugar!

Det går tregt med bloggingen om dagen. Jeg starter på et prosjekt, og lenge før jeg er halvveis, så starter jeg på det neste. Dermed blir det til at ingen ferdigstilles og jeg har heller ikke noe å vise frem. Men innimellom de større prosjektene, så lager jeg litt småting, slik at jeg føler at noe blir gjort. Igår heklet jeg disse to kompisene til kakefatet mitt som skal fylles opp.

Litt etter litt blir kakefatet fyllt opp, men noen flere godsaker må nok til for å få det til å se litt fristende ut. Samboer`n sa til meg igår at han syns det så mer ekte ut med plastkaker, og skjønner overhode ikke hvorfor jeg gidder å holde på med dette. Men man kan jo ikke skjønne alt!



Ute høljer regnet ned, og jeg har egentlig noen vinduer som skal pusses innvendig før jeg henger opp gardinene igjen, vi har nemlig malt vegger og tapetsert stua. Lillegutt sover for en liten stund, men siden jeg aldri vet hvor lenge luren hans varer så er det jo dumt å starte sånne våte vindusprosjekter, er det ikke? =)

3 kommentarer:

Ulla sa...

Jo, det e dumt! hehe:) Det fatet bli stilig asså! Itj hør på'n Trygve.. Gutta skjønne itj sånt, la dæm konsentrer sæ om å lægg takstein ;)

Silje sin blogg sa...

Det blir jo et veldig fint kakefat da;)

Nina sa...

Helt uenig med Trygve!!! Plastikk blir ikke det samme. Syns det blir skikkelig stilig. Hils han og si det du:P Fortsett med hekleprosjektet ditt du:) Klem Nina