torsdag 6. januar 2011

Gjentakelse i 2011!

Med fare for å gjenta meg selv for mye så må jeg alikevel vise frem enda en liten body jeg har strikket. Dette er mitt første ferdige prosjekt i 2011=) Og denne er til min egen lille sprellemann! Den er ganske liten og jeg har planer om å pakke den ned i bagen som skal være med meg på fødestua. Knappene har jeg vist frem før, med teksten "pappas lille venn". I skrittet har jeg sydd inn 3 trykknapper.


Hittil har jeg vært ganske flink til å ta bilder av ting jeg har laget, men innimellom sender man ivrig avgårde, før man kommer på at man skulle jo tatt et bilde. I 2011 skal jeg derfor gjøre som "Lykkelinn" og skrive en liste over alle tingene jeg blir ferdig med=)

2 kommentarer:

CircusD sa...

Nyydelig sett. Super farge og :o)

Lykkelinn sa...

Nydelig sett og SÅ kule knapper!! Så gøy å strikke til sin egen lille sprellemann, og ikke minst å lage noe som kan være med i sykehusbagen!

... og så er det jo koselig å kunne inspirere til litt listeskriving! ;)