onsdag 22. juni 2011

Sommerfin!

Endelig ble jeg ferdig med denne egenkomponerte sommerbuksa til Håkon. Og som det selvsagt går når man strikker etter eget hode, så ble den litt i minste laget. Jeg hadde ikke regnet med at bleierompa skulle ta så stor plass som den faktisk tar. Dermed ble den litt for kort over skuldrene. Jada, jeg burde målt bedre, eller jeg kan jo strikke på litt ekstra, men det gidder jeg ikke. Det er alltids en liten pjokk et sted som passer inn i buksa. Slik ble ihvertfall resultatet:













På fremsiden er den mørkeblå øverst, og på baksiden er den lyseblå.

 

For en gangs skyld valgte jeg knapper som synes litt ekstra godt!

1 kommentar:

CircusD sa...

Den var jo kjempe søt. Da må du bare hive deg rundt og strikke ei til så poden har ei som passer i sommer ;o)