lørdag 9. oktober 2010

Velkommen!

Jeg innrømmer det - jeg er hekta! For drøyt 2 år siden var jeg med venninna mi til hennes svigermor, på såkalt strikkekurs. Jeg fikk ikke lov å lære meg å legge opp masker, det fikk holde med en ting om gangen som hun sa. Jeg startet på et babyteppe til min gravide venninne; En pinne rett, en pinne vrang. Frem og tilbake på pinne nr 3. Og selv om dette var et evigehtsprosjekt for en nybegynner som meg, så ble jeg raskt ivrig etter å lage noe mer spennende da teppet endelig var overlevert.

2 år senere søker jeg ivrig rundt på nettet etter ny inspirasjon og nyttige tips til nye hjemmestrikkede plagg. Det fins utrolig mange inspirerende blogger der ute, og etter hvert kan jeg kanskje være til nytte for en nybegynner eller to selv.
Velkommen til Britta of Norway!

Ingen kommentarer: