lørdag 15. januar 2011

Monteringshelg!

Igår kveld begynte jeg å montere uferdige plagg. Det kjedeligste jeg vet er å sy sammen små plagg, feste tråder og ikke minst sy i knapper!
Men nå er hele 3 nye prosjekter fiks ferdig, endelig. Det ene er en bursdagsgave som jeg ikke tør å vise frem enda. Men denne jakka kan jeg vise frem:)


Denne flettejakka er fra garnstudio. Synes den ble ganske søt, jeg brukte drops sitt alpakkagarn, husker ikke om det heter babyalpakka eller ikke. Tanken var å kanskje bruke denne som en liten "hentejakke", men den ser litt for stor ut til det, selv om det er den minste størrelsen.

I tillegg har jeg endelig montert ferdig denne buksa som jeg har vist dere før. Den blir nok ikke brukt før til høsten igjen, kjekt å være ute i god tid!



Jeg har også montert ferdig en annen jakke, men der mangler jeg fortsatt knapper. Den er i størrelse 1 år, og kjæresten min mente at da kan man ikke bruke sånne søte hjerteknapper, men noe som er litt mer "guttete". Derfor må jeg "desverre" surfe litt på ebay for å se om jeg finner noe mer passende;) Jeg kan vel snart starte mitt eget utsalg av knapper...

Ingen kommentarer: