lørdag 19. mars 2011

Tid til å blogge?

Som nybakt mamma blir det visst ikke så mye tid til overs for blogging. Heller ikke til å strikke. Når jeg så på TV tidligere hadde jeg alltid strikketøyet i hendene. Nå har jeg stort sett en baby på brystkassa hele kvelden (og dagen). Det beste som finnes er jo å ligge på mammas eller pappas brystkasse og sove=) Når jeg blir litt mer erfaren håper jeg å kunne ta frem pinnene igjen, samtidig som man kan kose litt med lillegutt, men for å være helt ærlig har jeg faktisk ikke savnet strikkepinnene i de 2 første ukene som mamma!

Men jeg håper og tror at jeg kommer sterkere tilbake med pinner og noen plagg jeg kan vise frem etterhvert. Foreløpig får jeg gjøre ferdig det grønne teppet jeg har begynt på. Det matcher fargen på vogna, så det hadde jo vært fint å kunne ta det i bruk i løpet av våren;)

Ingen kommentarer: