onsdag 18. mai 2011

Coaster i en fei!

Etter å ha heklet bordskånere, kom jeg på at det samme prinsippet må jo kunne brukes til coastere. Det er jo bare å hekle noen omganger mindre. Og etter en liten titt i epla-butikken til Bad Monkey ser jeg jo at det ikke var min oppfinnelse akkurat. Nå selger jo ikke jeg dette i noen butikk, så da er det vel lov å herme litt=)
Coasterne ble heklet i en fei, en til meg og en til mannen enn så lenge.


Og siden vi har glassbord i stua, så måtte til og med mannen innrømme at jeg for en gangs skyld hadde laget noe som var nyttig;)

Neste plan er å hekle noen som passer til den nye loft-stua våres. Det må jo matche selvfølgelig!

3 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Så fine de var. I fine farger;) Morsomt at du og mannen har en hver;)

Hilde N sa...

Jeg har ikke ord jeg. Du bare spruter ut det ene produktet etter det andre. Flinke!

Charlotte Hustad sa...

så fine de ble:) kjempefine farger