torsdag 19. mai 2011

Før og etter!

Siden jeg ikke er noen stor te-drikker, står denne turkise boksen som oftest tom i skapet. Men da "alt-mulig-utstyr-skuffen" begynte å bli litt vel overfyllt, måtte jeg ha noe å sette kjøkkenutstyr i på kjøkkenbenken.


Den turkise fargen skiller seg litt ut fra resten av kjøkkenet, så da måtte jeg finne på noe lurt. Dermed heklet jeg dette omslaget og tredde på.


Med en liten sløyfe på synes jeg den ble ganske søt igrunn. Hele greia er heklet i staver rundt og rundt, med en flat bunn. Enkelt og greit. Om vi bare finner noen fliser vi begge har lyst på snart, så blir kjøkkenbenken ganske fin etterhvert!

2 kommentarer:

Hilde N sa...

Du er så kreativ! haha, og om jeg ikke minnes feil så kan jeg ha gitt deg den boksen ;) Men den er vel så fin nå! :D

Britta of Norway sa...

Da husker du helt riktig Hilde:) Så den boksen begynner å bli noen år gammel! Har en til kaffe og en til sukker også;)