søndag 26. desember 2010

Se hva jeg fikk til jul=)


Se, så snill kjæresten min er. Det er lurt å sende ønskeliste til kjæresten på mail. Da kan han bare klikke på linken, ta frem bankkortet, og så dukker gaven opp i postkassa noen dager senere. Da gjør jeg det litt enklere for han, og så blir jeg jo så innmari glad selv=) Jeg ble veldig glad for disse flotte Harmony wood-settene med pinner fra Knit Picks, som jeg har tenkt lenge på om jeg skal investere i eller ikke.


Jeg ønsket meg også noen ord-knapper fra Snella og Petronella, og jammen meg lå det ikke noen slike under treet også. Jeg har allerede en plan om hva de skal brukes til!

Og nei, de er faktisk ikke fra den vordene far selv om det kan se sånn ut.

Og selv om dette skrinet ikke sto på ønskelisten, så er det noen som kjenner meg godt, og vet hva jeg liker, så denne gaven passet jo også helt perfekt til meg=)

Et sy/strikke-skrin som jeg kan putte alt tilbehøret mitt i. Jeg har tydeligvis vært snill jente i år siden julenissen har vært så snill med meg=)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fine julegaver =) Nå ma vi snart få til strikkemøte- SAVNER det!!!
Klems Hilde

Anonym sa...

Så lurt det der med linken :)
J kan ikke huske sist j ble så glad for julegavene mine som j ble i år.....fikk masse garn og strikke ting selv :) + SYMASKIN av svigers :)

Nå skal det strikkes og sys! Gleder meg til neste møte assa :)

Klem Marta i farta.