torsdag 8. september 2011

UFO

Denne buksa har ligget halvferdig i kurven i lang tid, men de siste ukene har jeg tatt meg sammen og laget ferdig litt forskjellige ting. Det lå 5 halvferdige prosjketer i strikkekurven og jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle starte på noe nytt før jeg ble ferdig med de. Underveis endret regelen seg til at jeg måtte gjøre ferdig ett av prosjektene før jeg kunne starte på et nytt, sånn at det ihvertfall ikke var fler enn 5 i kurven samtidig. Forløpig har det faktisk gått greit =)


Jeg er fortsatt ikke helt overbevist på om jeg liker det multifargede garnet. Men siden det er til en liten gutt, så skader det vel ikke med litt farger, og den øverste ensfargede delen roet ned resten av buksen synes jeg.



Garnet er selvsagt fra Pickles, abuelita 3-tråds. Jeg liker det garnet, veldig mykt og de har mange fine farger å velge mellom! Jeg har en god del igjen av det grønne garnet, så jeg tenker å strikke en jakke som passer til buksa etterhvert. Jeg må bare finne et mønster jeg liker.

1 kommentar:

Hilde N sa...

Jeg synes det multifargede garnet var fint jeg! Du er så flink du, Bk!