onsdag 10. november 2010

Valgets kval...

Jeg har strikket denne søte, lille selebuksa fra Nøstebarn-boka. Garnet er litt over 100 gram tynn alpakka, fra Du store alpakka. Det er kanskje ikke det beste garnet jeg har strikket med, resultatet blir litt ujevnt, men det skrytes jo slik av at alpakka-ullen er både varm og holdbar, og det er jo tross alt det viktigste. Så ille var det absolutt ikke å strikke av heller!


Spørsmålet er hvilke knapper jeg skal bruke! Snømenn?


Eller pepperkakemenn?


Jeg liker selv begge knappene, men pepperkakemenn er jo litt typisk jul...Hvilke ville dere valgt?

7 kommentarer:

Hilde N sa...

synes snømennene passet best, egentlig! Til gråfargen på buksen.

Anonym sa...

Enig med Hilde!

Hilsen Martine.

Nina sa...

Helt enig, ta snømennene du=) de er jo så søte! Og passer best til gråfargen på buksen!

Anonym sa...

Enig. Snømenn ;)

Anonym sa...

Silje som kommenterte over her altså :)

Britta of Norway sa...

Takk takk, da blir det snømenn=)

Unknown sa...

Hei Britta!! Så utrulig masse fint du har laga! Du inspirerer meg til å jobbe videre med mine prosjekt, dette er gøy! Takk for ei kjempekoselig helg i Måløy, du er ei skikkelig godjente!