søndag 6. februar 2011

Overraskelse!

Forrige helg ble jeg og søstra mi virkelig overrasket da jentegjengen hadde arrangert babyshower for oss, uten at vi hadde den minste anelse! Etter det største sjokket hadde lagt seg, og tårene var tørket spiste vi taco før vi åpnet en hel haug med pakker og gumlet i oss rosa og blå muffins:)


Ikke så vanskelig å se at det ventes en jente og en gutt.

Flott bleiekake, full av nyttige ting!
Og sist, men ikke minst må jeg vise frem denne flotte mariusgenseren som moren til ei venninne av meg hadde bidratt med å strikke! Hun har ikke strikket på flere år, men da hun selv ble bestemor i vår, så begynte det å klø i fingrene igjen. Og som dere ser har hun ikke glemt sin ferdigheter:) Jeg fikk den tradisjonelle blå til lillegutt, mens min søster fikk hvit som grunnfarge til sin lille tulle! Denne kommer vi til å bruke masse. Tusen takk Eva og Silje:)

Ingen kommentarer: