onsdag 3. november 2010

Jeg skal bli tante!

Jeg skal bli tante til ei lita tulle til våren. Jeg har jo visst om det er god stund, men idag fikk vi endelig vite at det blir en liten jente=) Jeg og søstra mi har termin ca 2 uker fra hverandre, så de 2 små trolla, skal nok få mye glede av hverandre opp gjennom åra!
Siden jeg allerede har strikket i et par år nå, så er det jo både blått og rosa i ferdig-esken, det blå beholder jeg selv, men det rosa gir jeg med glede bort til min lille niese. Så idag la jeg denne lille bodyen med matchende lue på trappa til min søster da hun kom hjem fra ultralyd.

Det er ikke så lett å en body til å se pen ut, når man ikke har noen modell å prøve den på. Men jeg kan forsikre dere om at denne bodyen er veeeldig liten og søt=) Den er fra boka myk start, og garnet er Abuelita babymerino fra Pickles. Dette garnet er fantastisk mykt og deilig og passer helt perfekt til tynn babyhud.

4 kommentarer:

KjerstiBerte sa...

Åhh, så mye gossint du har kjøpt! Og tipper Marimor ble glad når hun fant den supersøte gaven på trappa:)

Hilde N sa...

Du er søt du! Vedder på Mari ble veldig glad for Ultralydgaven. Liten tvil om at de to små vil få mye glede av hverandre opp gjennom. Tenk så heldige dere to søstrene er som får oppleve dette sammen! Glad i deg!!

Anonym sa...

Snille tante Britta :) Hilsen Martine.

Mari sa...

Jeg skal love dere at Mari ble veldig glad! Tror veslejenta gjorde et hopp av glede inni der hun også. Tenk å være så heldig å få en så fin body, og en så snill tante :)
Tusen takk igjen, BesteBritta!