onsdag 3. november 2010

Ventetid

For å forkorte ventetiden litt, så må man jo handle litt babyklær med jevne mellomrom. I helga så jeg denne nydelige lille pysjen, men så hadde jeg ikke med meg lommeboka mi! Så nå har den ligget og surret i hodet noen dager, og idag fikk jeg anledning til å gå innom butikken igjen.
Er den ikke søt? Med på kjøpet fulgte også en liten koseklut!

Jeg var også innom Kid interiør en tur, for jeg har sett de har halv pris på alle dundyner om dagen. Så da kjøpte jeg en liten vogndyne. Og så måtte jeg bare ta med dette søte dynetrekket også!

Det er ikke så lett å ta fine bilder i høstmørket men...

5 kommentarer:

Nina sa...

He he, bamsene på pysjen og på sengesettet er egentlig like, bare med og uten farge da.Tenkte jeg ikke på før jeg såg det nå.
Kan bekrefte at bodyen er veldig fin:D

Nå skal jeg snart til Oslo på shopping:) Bare gjøre et par regnskapsoppgaver til.. Jepp, har starta på del 4, nesten gjort alle oppgaven. OG ja, jeg lærer mye;)

Anonym sa...

Å så nusselig!! Jeg har arvet et utrolig søtt sengesett etter Henrik =)

Klem Hilde

Anonym sa...

Sånt dynetrekk har Tomine oxo - kjempe søtt i vogna :)
Du kommer til å få en skikkelig søtnos Britta! ;)

Hilsen Martine

Mari sa...

Å! Så fint dynetrekk! Jeg må nok handle noe lignende - men i annen farge selvsagt.

Britta of Norway sa...

Sengetøyet er hvitt Mari, det funker vel til jenter også=)