fredag 22. oktober 2010

Fredagsmoro med iphone!

Ikveld har jeg lastet ned 2 nye applications på Iphonen.


Den ene er en "Knit counter". Her kan jeg holde oversikt over hvor mange rader jeg har strikket eller har igjen å strikke. Jada, man kan jo bare bruke papir og blyant, men da slipper jeg jo å reise meg for å finne det frem. (mobilen ligger jo alltid rett ved siden av) Man kan også legge til ulike prosjekter og legge inn info om det man strikker, pinnestørrelse og så videre. Genialt spør du meg=)

Den andre "appen" jeg lastet ned, var en "Converter". Der ser jeg veldig enkelt hvor mange mm en UK 6 er f.eks. Og i tillegg kan jeg gjøre om ounces til gram, inches til cm og yards til meter! Enkelt og greit.
Man jo bruke iphonen for hva den er verdt.

Nå gjenstår det bare å lære seg engelske strikkeoppskrifter da;)

Ingen kommentarer: