mandag 11. oktober 2010

Studietur!

Vi er 5-6 jenter som har startet en liten strikkeklubb. Vi har ikke laget oss noe navn enda, men vi jobber med saken. Og vi har faktisk klart å treffes såpass ofte som ca 3.hver uke. Møtested går på rundgang, og så spiser vi litt snacks, skravler og strikker i vei. Det er veldig koselig og inspirerende.

Førstkommende lørdag skal vi på "studietur" til: Du store alpakka og vi gleder oss veldig=)
Jeg driver og jobber med en liten liste over hvilke strikkeoppskrifter jeg trenger garn til, så lar jeg kanskje være å gå heeeelt amok. Men litt ekstra blir det nok helt sikkert med hjem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du får en kjekk tur, Britta!
Lurt med å tenke litt over hva en egentlig trenger.

Nina sa...

Syns det er så artig at du har lagd blogg:) Gleder meg til å følge med og takk for gruppeworkingen i dag;)

MartheForSvarte sa...

jeg skal faktisk tolke et klubbmøte med du store alpakka... 3 uker til:)